4.9.2006

Velvollisuuksia ja työntekoa

Uusi työni on vienyt nyt niin aikani ja energiani, että käsitöiden harrastaminen on jäänyt miltei pelkkään blogien lukemiseen. Tosin sepä onkin antoisaa. Sunnuntaina sentään hieman tein tilkkukassia, mutta eipä tuo paljoa ehtinyt edistyä kun piti jo mennä tekemään jotain "tärkeämpää". Elämä kun on niin täynnä kaiken maailman velvollisuuksia.

Tänään olin ensimmäistä päivää töissä iltavuorossa. Kyllä oli ruhtinaallista, kun sai ensin nukkua pitkään ja sitten lähteä aamulenkille kauniiseen ilmaan. Tätä minä arvostan. Syksy on jo kyllä kovasti tuloillaan, kun parvekekukatkin alkavat olla entisiä. Vaikka onhan se jo syyskuu.


3 kommenttia:

ihanasonja kirjoitti...

Pitäsköhän meidän perustaa marttakerho? Ajetaan vuorotellen miehet pois kotoa ja ommellaan... Ollaan varmaan liian nuoria, ja nykyaikaisia... :)

Kati kirjoitti...

Mikä ettei! Sitä paitsi kyllä oikeassakin marttakerhossa nuoria on. No, en ole osallistunut, mutta tiedän että ainakin jossain näin on. Tätä asiaa tullaan varmaan pohtimaan toistekin. Itseasiassa olen tätä samaa ideaa olen jo pidemmän aikaa ajatellut. Sen enempiä asialle mitään tekemättä.

Anonyymi kirjoitti...

Näkisitpä minun parvekekukkani :)
Pakko mennä ottamaan kuva...viuh!

t.ninde